سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در دوران بـــرزخی ...

انشاالله که این وبلاگ بتواند وسیله-ای خدا-پسند برای اطلاع-رسانی صحیح وَ در جهت تحکیم انقلاب اسلامی وَ جمهوری اسلامی باشد ؛ والسلام علیکم من تبع الهدی ...

ژاپنیها \پنج میلیارد ین\ پیدا شده در سونامی را به دولت بازگرداند

    نظر

 فراموش کردید ارباب‌تان چطور به قدرت رسید؟

برای خبرکامل روی عنوان کلیک کنید

      ظاهراً باز هم آقایان جوانفکر و کلهر، فراموش کرده‌اند که ارباب آنها جناب دکتر محمود احمدی‌نژاد، چرا و چگونه به قدرت رسیده است. به خدا قسم بیش از 90 درصد از رأی دهندگان به احمدی‌نژاد در سوم تیر 84، فقط به‌خاطر اینکه چادر سیاه از سر مادر و خواهر و همسر و دختر آنها در نیاید و حجاب مورد دل‌خواه مقام عظمای ولایت، یعنی همان حجاب برتر و چادر سیاه که حجاب مطلوب بی‌بی فاطمه‌زهرا(ص) بوده، به‌‌عنوان پوشش رسمی زنان ایرانی در حوزه‌های عمومی و حریم عمومی و ادارات دولتی معرفی و تثبیت گردد و بی‌حجابی و بدحجابی برای همیشه از کف خیابان‌های پایتخت جمهوری اسلامی و دیگر استان‌ها و شهرستان‌های جمع شود؛ به احمدی‌نژاد رأی دادند و از او حمایت کردند. ((( !؟ ... )))

 من مبعوث شدم تا مکارم اخلاق را کامل کنم (خاتم الانبیاء ، اسوه حسنه )

 

برای خبر کامل روی عنوان کلیک کنید

 به گزارش خبرگزاری آلمان، مردم ژاپن که در ماه‌های گذشته، بحران سیل، سونامی و نشت مواد رادیواکتیو را پشت سر گذاشته‌اند، بیش از سه و نیم میلیارد ین (بیش از 45 میلیون دلار) پول را که در مناطق سیل زده یافته‌اند، به دولت بازگردانده اند. همچنین 5700 گاوصندوق پیدا شده پس از سیل که حاوی ِ بیش از دو میلیارد ین بوده، به دولت داده شده است. سخنگوی پلیس ژاپن اعلام کرد مردم و داوطلبان همچنان کیف پول‌های پیدا شده را تحویل می‌دهند و تا‌کنون 96 درصد مبالغ پیدا شده، به صاحبان‌شان بازگردانده شده است. زلزله و سونامی در ژاپن که در ماه مارس رخ داد، دستکم 16 هزار کشته و هزاران نفر بی‌خانمان بر جا گذاشت.
 
 

تهیه وَ تدوین : عـبـــد عـا صـی